29 Mayıs 2011 Pazar

SEBAMED SPF 50 GÜNEŞ KORUYUCU LOSYON



Sebamed,benim yıllarca kullandığım güneş kremimdir.Eskiden ten makyajı hiç yapmadığım için rahatça sürüp çıkıyordum.Ama ten makyajına başladığımdan beri,bu losyonu kış aylarında daha çok kullanmaya başladım,çünkü yazın bu  losyonun üzerine fondöten sürdüğümde gün içinde parlama yapabiliyor.O yüzden bunu özellikle yazın tek başına yada kışın fondöten altına kullanmayı tercih ediyorum.Pudrayla birlikte nasıl sonuç verir açıkçası denemedim,bilemiyorum.Normalde cildim kuruya dönük karma olduğu için pudraya pek sıcak bakmıyorum,yüzüme tam oturmuyor,cildimi kurutuyor yada toz toz sürüldüğü belli oluyor.Belki de doğru pudrayı kullanmadığımdan böyle sonuçlarla karşılaştım,ama fondötenin canlı,parlak,sağlıklı görüntüsü her zaman çok hoşuma gidiyor.Neyse konumuza dönecek olursak,50 faktör olduğu için kıvamı biraz yoğun ve yağlı bir losyon ama bende sivilceye neden olmuyor.Concealerdan önce göz altıma her zaman kullanıyorum,koruyuculuğunun yanında,aydınlık bir görüntü de veriyor.Tatilde vücudum için de kullanıyorum,koruması gayet iyi.150ml, 35-40 TL (çoğu zaman %20lik indirimler olabiliyor).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder