19 Mayıs 2011 Perşembe

ISADORA BRUSH ON GLOSS(00 TRANSPARENT)


Fotoğraf makinem bozuk olduğu için,resim pek kaliteli çıkmadı:(            
Burda,glossun altına ruj falan sürmedim,içinde çok minik ışıltılar var ama fotoğrafta belli olmadı.


Sanırım IsaDora markası Türkiye'de satılmıyor.Bu glossu ben Çilek'ten almıştım.Şu ana kadar kullandığım en hafif gloss diyebilirim.Normalde glossların hep yapışkanlığından şikayet ederiz ama bu glossu sürünce dudağınızda olduğunu unutuyorsunuz:)Cam gibi bir parlaklığı var,içinde çok çok küçük parıltılar var ve ışıkta çok güzel parlıyor.Uç kısmında kendinden fırçası var.Eksi tarafına gelince IsaDora glosun çok kalıcı olduğu söylenemez.Ben şeffaf rengini almıştım,keşke başka renklerini de alsaymışım diyorum çünkü biliyorsunuz artık kozmetik yasağı yüzünden yurt dışından postayla alışveriş yapamıyoruz.10ml,çilekteki fiyatı 19.50TL,şuan indirimli 16.50TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder