14 Mayıs 2011 Cumartesi

DİOR NUDE FONDÖTEN


Fondötenin kapağını ilk açtığımda açıkçası yoğun kokusundan dolayı bayağı şaşırmıştım.Kapağını açar açmaz gül kokusunu hissediyorsunuz.Yine de bu durumdan çok rahatsız olduğumu söyleyemeyeceğim.İlk kullandığımda,fondöteni çalkalamayı unuttuğum için bu fondöten su gibiymiş dediğimi hatırlıyorum halbuki hiç öyle değil gayet yoğun kıvamlı bir fondöten.Hafiften ortaya doğru bir kapatıcılığa sahip,sürdüğünüz zaman hemen kurumuyor böylece fondöteni rahatça dağıtabiliyorsunuz.Gayet kalıcı bir fondöten ayrıca gün içinde rengi de koyulaşmıyor.Yüze aydınlık,sağlıklı bir görüntü veriyor.En sevdiğim yanı ise fondöten sürdüğünüz belli olmuyor. Sürdüğüm gün arkadaşlarım yüzümde fondöten olduğu anlamadılar:))''bugün fondöten sürmemişsin ama ne kullandıysan cildin çok güzel duruyor''dediler.
Dior fondötenlerin renk seçeneklerinin çok olması,sizin teninize en uygun tonu bulmanızı sağlıyor.10-20...gibi numarası arttıkça,renkler koyulaşıyor.Sonu 0 ile bitenler nötr,1 ile bitenler sarı(sıcak),2 ile bitenler ise pembe(soğuk),3 ile bitenler şeftali(sıcak)alt tonlu oluyor.Su bazlı bir fondöten ve SPF 10 özelliğine sahip.Benim cildim kuruya dönük karma,bu fondöten sivilcelenmeye neden olmadı ayrıca şuana kadar parlama sorunumda olmadı,yazın belki t bölgemde parlama yapabilir.Diğer fondötenlerden farklı olarak beauty blender ile uygulandığında,fırçayla uygulandığından daha güzel sonuç veriyor.Fiyatı;95-105TL arasında,çilekte normalde 70li fiyatlarda satılıyor,bazen özel indirimlerde daha uyguna gelebiliyor.Maalesef  böyle bir seçeneğimiz yok artık:(

5 yorum:

  1. Bende epeydir Lancome kullaniyorum,Dioru daha önce hic denememistim,aklimda bulundurayim!!

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,
    blogunuzu tesadüfen buldum ve tüm yazılarınızı severek okudum.fikrinize güvenerek size dior nude fondötenle ilgili danışmak istedim.benim yağlıya dönük zaman zaman sivilce problemi olan bir cildim var:( daha önce studio fix pudra kullandım.ama şimdi bu ürünü denemek istiyorum.uzun vadede memnun kaldınız mı? sizde bir problem yarattı mı?ve missha kadar yağlı bir yapısı var mı acaba?
    şimdiden çok teşekkür ediyorum.
    deniz

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım,öncelikle bloğuma hoşgeldin diyorum.Ben nude fondötenden memnun kaldım,tekrar alabilceğim bir ürün fakat benim cilt tipim kuruya dönük karma,anladığım kadarıyla yağlı bir cildin var,nude'u karma bir cildin varsa kullanabilirsin ancak yağlı bir cildin varsa bence parlama yapabilir.Yazın hiç kullanamazsın ama kışın üzerine loose powder sürerek idare edersin bence.Ama benim çok merak ettiğim bir fondöten var,sırf cilt tipime uymuyor diye almakda kararsizlık çektim,istersen seni onu bir araştır.Şu an 30 no dan başlıyor renkleri,önümzdeki günlerde açık renkleri de gelecekmiş.Adı chanel perfection lumiere.

    YanıtlaSil
  4. tekrar merhaba,
    cevabınız için çok teşekkür ederim,ben de parlama yapmasından korkuyordum açıkçası.chanel'e bakacağım,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. rica ederim canım,umarım birazcıkda olsa yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil