21 Mayıs 2011 Cumartesi

MAYBELLINE VOLUME EXPRESS THE FALSIES BLACK DRAMA MASKARA



Rimelin iki kat sürülmüş hali

Buda yandan çekilmiş duruşu

Aslında,kirpik yapımdan dolayı,ben fırçası plastik olan rimelleri daha çok seviyorum,çünkü plastik kıllı rimeller,kirpikleri daha iyi kavrıyor ve onları düzgünce tarıyor.Böylece kirpikler düzgünce ve tek tek ayrılıyor.Ancak bu rimelin fırçası eski tarz rimellerden,bu yüzden bazı kirpiklerim,pek düzgün durmuyor,sağa yada sola bakabiliyor yada birbirine yapışabiliyor.İlk aldığımda bu rimeli hiç beğenmemiştim,yapısı çok sulu gelmişti ayrıca gözümün üstüne falan bulaştırdım ama ikinci kullanımdan itibaren hem çok sıvılığı gitti hemde bu fırçaya elim alıştı,daha çok sevdim.Ayrıca fırçası düz değil,ben rimeli iç bükey kısmıyla sürüyorum,dış kısmıyla sürmeyi de denedim ama bu konuda pek başarılı olamadım.Bu rimelin birde drama olmayan pembe tombiği var zaten ilk o çıkmıştı,onu kullanmadım ama onu da denemeyi istiyorum o zaman karşılaştırmalı bir yazı yazarım.Sanırım bu rimelin fırçası ona kıyasla daha dolgunluk verecek şekilde tasarlanmış.
Bu rimeli tavsiye eder miyim?Bu rimel,kirpiklere dolgunluk veriyor ve birazda uzatıyor ama kirpikleri sertleştiriyor ve ağırlaştırıyor.Bence ortalama bir ürün,süper bir rimel değil,bitince tekrar alırmıyım?Almam.Ama fiyatı gayet uygun,birde maybelline çok sık kampanya yapan bir marka ve rimellerinin kalite-fiyat ilişkisi de gayet iyi,bu ürünü merak edenler alabilir,beğenmesenizde çok şey kaybetmezsiniz.Yalnız kirpikleri karışık olanlara tavsiye etmem yada öncesinde kirpiklerini kirpik fırçası yada bitmiş taraklı bir rimelin fırçası ile taramalarını öneririm.8.2ml ve fiyatı 16-19TL

7 yorum:

  1. şu sıralar bikaç yerde maybelline 3 al 2 öde gördüm ben de, arkadaşlarla rimel almayı düşünüyoruz bundan alıyım diyorum :) sarı tombiği ben beğenmemiştim pembesi daha iyi diye gördüm duydum :) dramanın da diğer pembe tombikten farkı daha siyah olmasıymış çalışan görevli öyle demişti :)

    YanıtlaSil
  2. itsbea'cim:))
    gösdecim,al canım ama yinede çok şey bekleme,umarım memnun kalırsın.Dramayı bende,hani lancomeun hpynose ve hynose drama rimeli varya onun gibi sandım,drama olan yoğunluk veriyordur sandım,uydurmuşum:)))teşekkür ederim bilgilendirdiğin için,diğerinden almama gerek kalmadı.

    YanıtlaSil
  3. maybelline rimellerinden daima memnun kalmisimdir!! ama tabii max factor ve lancome da diycek sözüm yok onlarda muhtesemler!!

    YanıtlaSil
  4. çok yakılmış bu rimel bence sana,bende diğer tombik pembeden kullanıyorum. bunuda merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  5. bende bu rimeli merak ediodum...süper olmuş böle blogları sefiiorum...mucuks bize de gel


    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Maybelline rimeller uygun fiyatlarına göre (verdiğim linkte 14.5 liraydı!) çok çok kaliteliler bence. Yıllardır maybelline kullanırım, diğer rimellere cüzdan dolusu para dökmeye gerek yok :))

    YanıtlaSil