1 Mayıs 2013 Çarşamba

DIORSKIN NUDE TAN HEALTY GLOW ENHANCING POWDER (001-AURORA)

Kutunun içinden pudra ve minik kabuki fırçası çıkıyor.Pudra ve fırçayı ayrı ayrı kadife keseye koymuşlar.


Minik kabuki fırçasının kılları orta sertlikte,minik ama gayet kullanışlı bir ürün,çantada taşımaya uygun,kesesi sayesınde de kılları zarar görmez.



Ürünün dışı çok şık,



içerisinde aynası mevcut.


Pudranın 4 bölüme ayrılmış,bunun ikisi açık ikisi koyu renk.Koyu renk olan yerin üzerindeki yazı ve açık renk  olan kısmın alt tarafı biraz daha ışıltılı gözüküyor.Ancak yüzünüze sürdüğünüzde ışıltılar belli olmuyor,biraz parlak duruyor.Ürünü ilk aldığımda resim çekmediğime üzüldüm çünkü kullandıkça yazılar silinmeye başladı ve blogda pek hoş görünmüyor.


Kullanım şeklime gelirsek ben değişik şekillerde kullanıyorum.Bazen yüzüme üç şeklinde sürüyorum bazende sadece allık olarak kullanıyorum bazende sacece koyu kısmını mac 168 fırçamla kontür olarak kullanıyorum.

Koyu kısmı-açık kısmı-karışımı

Bu pudra yanlış hatırlamıyorsam geçen sene çıktı.10 gr.ykmden 140 TL ye aldım.Neyse çok uzattım sanırım,umarım sıkmamışımdır.Görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. Guerlain Terracottalar 138 tl değil malesef, ben bugün aldım. Normal fiyatı 183'tü ben kupon kullandım

    YanıtlaSil
  2. öylemi canım üzerinde fiyat yoktu ben görevliye sordum kasada okuttular,yanlışlık oldu demekki,fiyatı banada uygun geldi,benim bahsettiğim dört parçaya ayrılmış olandı,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış bilgi vermemek için düzelttin fiyat kısmını,uyardığın için saol,bu arada güle güle kullan,çok güzel terrocatalar,00 ve 02 arasında kalmıştım ben,sonra almadan çıktım,

      Sil