22 Mayıs 2013 Çarşamba

GABRİNİ NO:315

Bloğumda oje yazısı fazla yoktur benim,çünkü hep benzer renkleri kullanırım ve alışkanlığımın dışına çıkmayı sevmem.Önceden kullandığım renkler kışın kırmızı yazın ise koyu canlı pembeler,mercan renkleri vs idi.Şimdi ise canlı pembeler kırmızılar bile hoşuma gitmiyor.Bile derken mavi,yeşil,sarı  vs.olağanın dışındaki renkleri ise hayatta kullanamam.Bu aralar sadece açık pembe,french gibi sade,şık ve temiz duran renkleri aradada bu resimdeki gibi gülkurusu-pembe tonlarında,  fazla ben burdayım demeyen  ara renkleri sevmeye başladım.Bunda belki iş hayatına atılmamında bir etkisi olabilir,haftasonu hariç giyim olarakda mecburi klasik kıyafetlere yöneldim.Bunun içinde itiraf ediyorumki oje konusunda sıkıcıyım:( oyüzden oje yazısı yazmıyorum.




Ojeyi çift kat uyguladım,ilk katta tırnak çizgisi azda olsa belli oluyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder