20 Nisan 2013 Cumartesi

GUERLAIN LINGERIE LİKİT FONDÖTEN

Herkese merhabalar,bugün size çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.Guerlain lingerie fondöten.


Yapı olarak bugüne kadar kullandığım fondötenlerden en iyisi diyebilirim.Niye hayran kaldığıma gelecek olursak,ciltle mükemmel bütünleşiyor,gözenekleri belli etmiyor, o kadar doğal durmasına rağmen kapatılıcığı orta derecede,ben genelde az kapatıcılığı olan ürünler tercih ettiğim için elimdeki en kapatıcı fondöten bu diyebilirim.Sürümü çok rahat,benim cildim kışın kuruya dönüyor yazın ise daha normal bir cildim var bu fondöten bende parlama yapmadı ve kalıcı oldu,üzerine sabitleyici pudra kullanma ihtiyacı hissetmedim..



Her güzelin bir kusuru vardır,bu fondötenin kusuru ise renk skalası:( ben baya açık tenliyim,en açık rengi 02 nosunu aldım,maalesef bana koyu geliyor,yazın tek olarak daha rahat kullanırım diye düşünüyorum,bu aralar ysl touch eclatla aynı oranda karıştırarak kullanıyorum(bendeki b10 rengi ten rengime göre açık geliyor),böylece rengini açıyorum.Guerlain marka olarak gerçekten pahalı,diğer ürünleri hakkında pek bilgim yok ama bu fondöten fiyatını gerçekten hakediyor,benim için makyajda en önemli şeylerden biri ten makyajıdır,bu fondötenin keşke biraz daha açık renkleri olsaydı başka fondöten denemezdim bile.Denemek isteyenlere tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. karma-yağlı ciltlerede önerirmisin?

    YanıtlaSil
  2. minacım,cildim kışın kuruya dönük yazın daha normal bende parlama yapmadı ama yağlı ciltlerde parlama yapar bence,önümüzde yaz zaten,karma ciltler ise pudra ile desteklebilirler bence.

    YanıtlaSil