13 Nisan 2013 Cumartesi

BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER

Herkese merhaba,şuan yorgunluktan ölüyorum çünkü bütün gün dışardaydım,bir güzel alışveriş yaptım(kozmetik adına olanları yarın bloga ekleyeceğim),yemek vs. derken eve bir saat önce geldim.Yorgun olmama ragmen nete girmeyi ihmal etmedim çünkü hafta içi çalıştığım için netten en keyif aldığım günler haftasonları oluyor.Son zamanlarda bitirdiğim ürünlerin resmini çektim aslında bunlarla sınırlı değil ama bazılarını unutup attım.Bunların dışında bitmeye yaklaşan ürünlerim var,hatta yerine yenilerini aldım bile.Onlarında fotoları gelecek.



Beyonce duş jeli parfümünü sevmedim ama duş jeli ve ışıltılı vücut kremini sevdim.

Bobbi brown fondöten bunu da çok severek kullandım.

Wella saç maskesi sıradan bir ürün bence tekrar almam.

Rareblossom tonik,güzeldi herhangi bir hassasiyet vs.yapmadı.

Rareblossom dudak balmı,bu ürünü çok severek kullandım,maalesef artık satılmıyor.

Nuxe tester,ilk mimik çizgileri için bir krem,güzel gibi geldi ancak karar vermek için yeterli miktarda olmadığı için yorum yapmıyorum.

4 yorum:

  1. Rareblossom tonik bendede var cnm kullanışlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ürünleri vardı ama maalesef satıştan kaldırdılar:(

      Sil
  2. rare blossom ürünleri çok güzeldi. keşke olsaydı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende satıştan kalkmasına üzüldüm muhtemelen organik ürünlerin maliyeti yüksek geldi.

      Sil