14 Nisan 2013 Pazar

KOZMETİK VE CİLT BAKIMI ALIŞVERİŞİ

Herkese iyi akşamlar,dün bahsetttiğim gibi bugün kozmetik ve cilt bakımı olarak aldığım ürünlerin resmini çektim.Ürünlere gelecek olursak,ykm'den diorskin nude tan pudrayı 140 TL ye aldım,aynı pudra sephorada 128'e satılıyormuş,sonradan gördüm,neyse artık almış bulundum,yanındaki kabukisi çok tatlı:)Clarinslerde yüzde 15 indirim vardı,yüz temizleme jeli ile tonik aldım,100 e yakın bir fiyat tuttu,ağzı fermuarlı çantayı(en çok çantayı sevdim,kapağında da aynası var,ağzı açık çekmeyi unutmuşum,dışı kumaştan çokda kaliteli duruyor) ve bel bölgesi incelticiyi hediye oalrak verdiler.Bobbi brown corrector zaten severek kullandığım bir ürün,elimdeki bitti bitecek oyüzden yenisini aldım,70 TLye aldım,maybelline jel eyelinerı gratisten aldım,hergün eyeliner kullanan biri olarak bunu çok merak ediyordum,içinde pembe ışıltısı olan siyah rengini tercih ettim.Saç bakım kreminin ise deneme amaçlı olarak küçük boyunu aldım,oda 8 TL tuttu.




4 yorum:

  1. ne güzel seyler almışsın güle güle kullan
    hediye kolay kolay vermıyolar çantayı vermelerıne cok sevındım
    pink diomonds eye lıner gelı cok seveceksın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,daha iyileri senin olsun,hediye vermelerine bende şaşırdım,normalde pek denk gelmiyorum,şanslı günümdeydim galiba:)

      Sil
  2. hepsi günlük olarak kullanılabilcek kurtarıcı demirbaş ürünler olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim minacım,artık aldıklarıma dikkat ediyorum,kullanmayacağım ihtiyaç dışı şeyler almamaya çalışıyorum.

      Sil