30 Ağustos 2012 Perşembe

MAC CREAM COLOR BASE ( LUNA )


İlk aydınlatıcı tercihimi nars albatrosdan yana kullanmıştım ve bu tercihim beni pek tatmin etmedi açıkcası.Çünkü pudra yapılı olduğu içinmidir bilmiyorum,sürdüğüm yerler çok belli oluyor.Hani pudra sürersinizde cildinizle bütünleşmez çirkin bir görüntü oluşurya öyle,belki de benim cildimle uyuşmadı bilemiyorum.İkincisi altın ışıltılı ürünleri ten rengime çok yakıştıramıyorum.Ama başkalarında hoşuma gidiyor özellikle bronz tende süper duruyor.Bu sebeplerden dolayı bu sefer hem krem yapıda hemde içinde altın ışıltılar olmayan bir ürün seçtim.


Mac ccblerin değişik kullanım alanları mevcut,ayrıca bu çeşitlilik seçilen renge görede değişiklik gösteriyor.Benim tercih ettiğim renk luna,beyaz renkte,içerisinde hiçbir sim vs yok ama sürüldüğünde glow görüntü veriyor.Ürün krem yapıda ama öyle yumuşak değil baya katı bir yapısı var bu yüzden de elinize veya fırçaya çok çok gelmiyor,zaten aydınlatıcıyı fazla kaçırmamak adına bu güzel birşey.Ben parmaklarımla alıyorum,ürünü yüzüme iyice dağıttıktan sonra birde fırçayla dağıtıyorum.Yalnız kullanmadan önce elimi iyice sabunluyorum yoksa hiç hijyenik bir görüntü çıkmıyor ortaya.


Bu resimde fondötenin üzerine luna sürdüm,onun üzerinede allığımı geçtim.Sonuç bu şekilde oldu.


Sizin favori aydınlatıcılarınız hangileri?

3 yorum:

  1. Albatros'u bende sevemedim bir türlü :( öylece duruyor:/ bu çok hoşmuş , gerçekten glowy görünümü vermiş :)

    YanıtlaSil
  2. Benim favori ürünlerim; Mac Cream Color Base Shell ve Pearl(krem) The Balm Mary Lou-Minazer(toz kompakt) Nars Copacobana ve Orgasm,Smasbox artificial light flash(likit)
    Doğru highligter uygulaması için Lisa Elrigde'in videosunu tavsiye ederim bana çok yardımcı oldu ben yanlış uyguladığımı fark ettim. Fondötenden sonra, concealerdan ve allıktan önce kullanılmasını tavsiye ediyor, fondötenle bütünleşmesi açısından.
    http://www.youtube.com/watch?v=ESzE9aoq7vQ

    YanıtlaSil
  3. outlet makeup,bende albatrosu beğenmeyen bir benmiyim diyordum:))
    beatiful and sweets,verdiğin link için teşekkür ederim,hemen izleyeceğim.

    YanıtlaSil