14 Ağustos 2012 Salı

BİODERMA HYDRABIO EXFOLIATING CREAM




Daha önce blogumda biodermanın birçok ürününden bahsetmiştim.Kiminden çok memnun kaldım,kimini ise pek beğenmedim.Göz kremi,h2o,güneş kremini çok sevdim,atoderm yüz temizleme jelini beğenmedim,ar cream i nötr bir üründü ama tekrar almam.Bugün bahsedeceğim ürünü ise nemlendirici etkili mikro peelingi.Ben normalde peeling kullanmaya çekinen bir insanım,peeling sanki cildimi çizecek ve cildimi kurutacak diye düşündüm hep.Ancak bu ürün öyle değil.Takip edenler bilir son zamanlarda cilt bakım ürünlerimi internetten almayı tercih ediyorum,sitelerde gezerken bu ürün çok dikkatimi çekmişti,çünkü hem peeling yapıyor hemde cildi nemlendiriyor.


Yapısına gelirsek tanecikleri hissedilir derecede,ne çok sert ne çok yumuşak,yüzüme sürdükten sonra hafifçe parmak uçlarımı yüzümde gezdiriyorum,eğer çok bastırırsanız
sertliğini daha fazla hissederseniz.Yüzümü yıkadıktan sonra yüzüm yumuşacık oluyor,genelde peelingden sonra nem maskelerini önerirler,bu ürünün arkasındada aynı şekilde maskesini de önermiş ama yeterince nemlilik verdiği için ben ihtiyaç duymadım,kullandıktan sonra normal nemlendiricimi sürüyorum bana kafi geliyor.Özetlersek bu ürünü ben çok sevdim,cilt tipi benzer olanlara tavsiye ederim.Ben haftada bir uyguluyorum,bence peelingden sonra cilt makyajı daha güzel görünüyor.


Ürün 75ml,uzun süre kullanılabilir.

1 yorum: