21 Ağustos 2012 Salı

LOREAL COLOR INFALLIBLE FAR (015)


Lorealin color infallible farlarının ne kadar başarılı olduğunu duymayan kalmamıştır heralde.Evde çok farım olduğu halde merakımdan bende birtane aldım.Benim aldığım renk 015-Flashback silver.İçinde hafif pembe yansımaları olan mavimsi bir gümüş rengi.Bence bu renkler kahverengi gözlere çok yakışıyor.


Buradaki resimde pembemsi yansımaları biraz daha belli oluyor.


Yoğun olarak sürüldüğünde gümüş rengi biraz daha ağırlık basıyor.


Burada da normal sürülüp dağıtılmış hali var.


Bu resimde gözün bir kısmında bu farı kullandım,normalde renk daha yoğun ama resimde soluk çıkıyor.Bir sürü resim çekmeme ragmen olduğu gibi yansıtamadım:(


Benim göz çevrem çok yağlı değildir,kalıcılığını bazsız bile sevdim.Alırken beğendiğim bir kaç rengi daha vardı,onlarıda almayı düşünüyorum.Herkese tavsiye ederim.



4 yorum:

  1. kirpiklere bak, masallah tütütütü!

    YanıtlaSil
  2. bugün ben de bunlardan aldım canım 3 tane. çok güzeller gerçekten =)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim fulyacım,güzel baktığın için güzel görüyorsun,
    ayşencim,diğer renkler benimde aklımda kaldı,iyi bir indirime denk gelsem bende alacağım diğer renklerinden.

    YanıtlaSil