11 Aralık 2012 Salı

MİM:UYGUN FİYATLI GÜZEL MAKYAJ ÜRÜNLERİ

Öncelikle beni mimleyen dörtdörtlük blogun sahibesi gösdecime,çok teşekkür ediyorum.Bloğunda onur ile birlikte yazıyorlar.Dörtdörtlük bloğu,aranızda bilmeyen varsa mutlaka ziyaret edin derim.tık tık
Maybelline affinitone fondöten; Bu fondöteni bittikçe alıyorum,belki 4-5 kez almışımdır.Fiyatına göre performasını beğeniyorum,üzerine loose powder geçerek kullanıyorum.Şuan elimdeki bitmiş sayılır,tabiki yerine yenisi alınacak. Maybelline define a-lash rimel;Şu an elimde yok ama elimdeki rimel bitince tekrar almayı düşünüyorum,blogsa yazısı da vardı,kirpiklere pek dolgunluk vermiyor ama tek tek ayırıp uzatıyor,tekrar tekrar aldığım ürünlerden.Blogda yazısı var,merak edenler için tık tık
Maybelline colorsensational rujlar;Evet yine maybelline:)napıyım uygun fiyatlı ve güzel ürünleri var.coral tonik,metalic rose,ruby star Maybelline color tattoo farlar;Hem uygun fiyatlı hem çok kalıcı bu krem farlardan memnun kalmayan yoktur heralde.Yazusı için tık tık Maybellineden sonra uygun fiyatlı güzel ürünler deyince aklıma The balm ürünleri geldi.Allık olarak Frat boy ve Down boy far paleti olarak nude tude ve tekli far luscious lani var hepsinden de memnunum. Loreal color infallible farlar;Lorealin bu farlarının normal fiyatları pek uygun sayılmaz ama high end markalar kadar fazla değil zaten loreal zaman zaman indirime giriyor,indirimlerle çok uygun fiyatlara alma şansınız var,bende indirimle almıştım,gerçekten güzel yapıları ve renkleri var.tık tık Pastel star lips serisi;resme eklemeyi unutmuşum:(dudakları kurutmuyor ve sürümü kolay,bu seriden simsiz olanları benim tercihim.tık tıkNormal fiyatı 12 TL civarında. Avon ultra color rich serisi;bu seriyide çok beğeniyorum,özellikle instant mocha yı bittikçe tekrar alıyorum.İndirimle 10 TL civarına alıyorum. İnnova fırça,allık ve pudra fırçası diye geçiyor,ben pudra için kullanıyorum,allık için çok büyük bence.Uygun fiyatlı fırça arayanlara öneririm.Alalı bir yılı geçti,bir sıkıntı yaşamadım.Yalnız bendeki tekli satılanlardan set içinde olanlar daha ufak,aynı değiller. Tbs allık fırçası;bu fırçayı alalıda çok zaman oldu,gayet memnunum. Bende bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum. Görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Maybelline define-a-lash benim senelerdir vazgeçilmez rimelimdi ama artık üretimden kaldırmışlar canım :( Sana da haber vereyim dedim .. :(

    YanıtlaSil
  2. özgecim bu habere çok üzüldüm:(bende yenisini almayı düşünüyordum artık elinde kalan görürsem alırım.

    YanıtlaSil