14 Ekim 2012 Pazar

YSL TOUCHE ECLAT FONDÖTEN

Bu fondötenin Türkiye'ye gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum ve gelir gelmez aldım.Fondöten konusunda aklımda bir tek dior nude un yenilenmiş olanı kaldı ama bu ara iki tane yeni fondöten aldım,birini bitirmeden başka fondöten almayı düşünmüyorum,umarım standda görünce dayanamamazlık yapmam :) Ysl nin yeni fondöteni hakkındaki yorumlarıma gelince;ilk olarak şişesini çok beğendim,çok şık bence,kendinden pompalı olmasıda güzel,narsdaki gibi birde ayrı pompa alma derdine düşmüyoruz,pompası dior nude'daki gibi sıkıntılı da değil,gayet rahat kullanılıyor. İkinci olarak bahsetmek istediğim şey ise kokusu,bilmiyorum herkesin hoşuna gider mi ama bence inanılmaz güzel bir kokusu var.Koku tarifinde pek başarılı olduğumu düşünmediğimden benzetme yapmıcam ama kokusunu çok beğendim. Kapatıcılık konusuna gelirsek,bu fondötenin pek kapatıcı olduğunu söyleyemem.Kapatıcılık bekleyenler,yüzünde leke,sivilce izi olanlar bu üründen uzak dursunlar. Yapısı gayet akışkan,kremsi bir yapısı var,sürümü çok kolay,sürdükten sonra bile elimi yüzüme sürdüğümde yeni krem sürmüşüm gibi yumuşak oluyor ve biraz yapışkanlık hissi veriyor.Gün içinde yüzümde varlığını biraz hissediyorum. Bu ürünün en öne çıkan özelliği sanırım çok glow olması,cilt nemli duruyor,parlak görünmesi sayesinde cilde sağlıklı bir ışıltı katıyor.Ancak fazla glow olduğu için çoğu kişiyi rahatsız edebilirde ben nars loose powderla çok parlaklığını biraz alıyorum. Bence yağlı ciltli olanlar bu üründen uzak durmalı,karma ciltli olanlar ise sabitleyici toz pudra kullanmalı. Renk seçeneği oldukça fazla,renkler b-bej ve br-pembe alttonlu olarak ayırılıyor,ben genelde en açık renkleri kullanıyorum,bunda da çok incelemeden b10 rengini aldım ama sanki biraz açık oldu,bir yada yarım ton koyu olsa daha hoş olabilirdi diye düşünüyorum.Ama çok ince yapılı olduğundan bir süre sonra ciltle bütünleşiyor,açık olması çokda problem olmuyor.Fiyatına gelirsek Sephora'dan 121 TL'ye aldım.Eğer özellikleri isteklerinizi karşılıyorsa tavsiye ederim,düşünmeden alın bence. Bu da bileğimde duruşu,damarlarım belirgin olduğu için bileğimde çektim,yüzümde sivilce izim fln olmadığı için kapatıcılığı belli olmaz diye eklemeyi tercih etmedim ama isteyen olursa yanağımda da ekleyebilirim.


Kalıcılığı ise tek başına çok iyi değil,sabitlemek gerek.

8 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Ysl hayvanlar üzerinde deney yaptığı için alacağım bir marka değil ama bu fondötenin özellikleri isteklerimi de karşılamıyormuş zaten :D

    YanıtlaSil
  3. Evet kapatıcılığı pek az gibi görünüyor.. Sağol canım yorumların için, cildim yağlıdır çünkü, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Kapatıcı olmayan fondötenden nefret ederim :D
    İyi ki paylaştın ;-)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.Sevgiler.

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  6. Yağlı cilt olmama rağben bugun edindim ben çok beğendim :)) güle güle kullan dicem bu vakte kadar sizinki bitmiştir bile :)

    YanıtlaSil
  7. BENDE DIOR VE BUNUN ARASINDA KALDIM BENIM CILDIMDE KURU OLDUGU ICIN YSL ILGIMI CEKIYOR AMA DIORUN NEMLENDIRICILI FOUNDOTIONUNUDA BEGENDIM BAKALIM HANGISI OLCAK; GULE GULE KULLANIN :)

    YanıtlaSil