7 Ekim 2012 Pazar

NAKED 2 VE BOBBİ BROWN ALIŞVERİŞİM

Biliyorsunuz UD naked2 paletini sınırlı sayıda olmak üzere Sephora getirdi.Türkiye'de satılmayan ve en çok almak istediğim ürünlerden birisi naked paletlerdi.Yurtdışından getirip çok yüksek fiyatlara nette satanlar vardı ama açıkcası ne güvenebildim nede o fiyatlara almak istedim.Neyseki Sephora getirdi ve hemen kaptım.Umarım bütün standı getirirler.
Naked 2 palet,satış fiyatı 129TL ancak maillerde 119TL yazdığı için o fiyattan veriyorlar.
Bobbi brownlara gelince bu markadan aldığım ilk ürünler bunlar.Alırken fiyatlar bana küsüratlı söylenmişti ama kasada net hesaplandı bunlar normal fiyatımı yoksa indirimli mi oyüzden bilmiyorum.Örneğim rimel 72 denmişti faturada 68 yazıyor. Fondöten 115,corrector 70,eyeliner 60,rimel 68 tl.Hepsinin postunu ayrı ayrı yapacağım.Oyüzden isimlerini ayrıntılı yazmıyorum.
Bunlar ise verdikleri sampleler.En çok Mufe hd primeri merak ettim. Yakında ysl touch eclat fondöten,loreal concelar yazısı gelecek.

5 yorum:

  1. far paleti <3
    corrector yazını bekliyorum :)
    güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. naked 2 bir türlü sinmedi içime orijinal naked paleti istiyorum ben yaa..

    YanıtlaSil
  3. Harika bir alisveris yapmissin tatlim, naked paleti gercekten cok kullanisli, güle güle kullan! bobbi brown ürünlerinide merak ettim ; )

    Ay birde tatlim su kelime dogrulamayi bir kaldirsan lütfen, üc kere girdim her seferinde yanlis girdiniz yaziyor yorum gitmiyor, bulanikli birbirine girmis kelimeleri gösterdikleri icin zor oluyor ; )

    YanıtlaSil
  4. gösdecim,teşekkür ederim,corrector yazısını erken yazmaya çalışırım.
    audrey,umarım bütün ud standını getirirlerde sende naked paleti alırsın.
    vivacım,kelime doğrulamasını kapattım,umarım olmuştur,blogu açarken yapmıştım ayarları açıkcası açık olduğunu bile bilmiyordum:)

    YanıtlaSil
  5. süper alışveriş, bobbi brown çok kaliteli bir marka ya, ben de çok seviyorum Bu arada benim blogum : http://missinem.blogspot.com/, sevgiler...

    YanıtlaSil