16 Mayıs 2012 Çarşamba

HAFTASONU ALIŞVERİŞİM :))

Bu haftasonu anneciğime hediye bakarken kendime de birşeyler alma fırsatım oldu.İlk olarak kozmetik alışverişi yaptım.MAC den far,allık ve istediğim far fırçasını aldım.Sephora nın makyaj bazının testerları vardı elimde ki halada var(sağolsun panora sephora daki görevli belki toplamda orjinal boy edecek kadar tester vermişti)çok beğendim,orjinal boyunu aldım.Maybelline krem far zaten aklımdaydı,iki rengini aldım,keşke renk skalası daha geniş olsaymış,maybelline rimel,çok severek kullanıyorum,fiyat performans süper,kaç kez aldım hatırlamıyorum bile,son olarakda dior ruj aldım.Çok ayrıntıya girmiyorum çünkü postlarını ayrı ayrı yaparım diye düşünüyorum.

Resimler;

Batikten askılı body ve bileklik aldım.Bileklik aslında düz kolye gibi.
Resimleri;


Kolda duruşu;

Son olarakda defactodan işde giymek için gömlek aldım.

Kozmetikten merak ettiğiniz ürünler varsa yazarsanız onun postunu erken yaparım.
Not;Hediye çekilişim bugün sona ermiştir.Akşama kazananı açıklayacağım.

5 yorum:

  1. gomlek ve bıleklıge bayıldmmm
    bu arada blogumda 3 kısıye sectıgı ayakkabıyı hedıye edıyorum:) beklerım :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  2. O Batik'ten aldığın bodyden bende de var, gerçekten çok şık! :) Diğer aldıklarını da güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. aldıklarını gule gule kullan canım bıleklıge ayrıca bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. aldıklarını güle güle kullan canım.bileklıge ayrıca bi bayıldım:)

    YanıtlaSil