23 Mayıs 2012 Çarşamba

BİODERMA ATODERM GEL MOUSSANT


Bu yüz yıkama jelinin üzerinde atopik ve çok kuru ciltler için yazıyor ancak benim cildim ne atopik nede çok kuru.Kışın cildimde nemsizlik hissediyorum yazın ise normal hatta karma bir cildim var.Cildim hiçbir zaman pul pul olacak kadar kurumuyor.Kışın cildimin neme ihtiyacı olduğunu düşündüğüm için cildimi fazla yormayacak bir temizleyici almak istedim.Ancak baktığım kuru ciltlere yönelik ürünlerin hemen hepsi süt şeklindeydi ve durulama gerektirmiyordu ben ise sabun gibi köpürterek yıkamayı tercih ediyorum.Bu yüzden bu ürünü gördüğümde hemen almak istedim.Bu ürünü uzun bir süredir kullanıyorum,öncelikle ten makyajımı bioderma h2o ile temizliyorum ardından bu jelle yıkıyorum,cildimi kurutmuyor,nazikçe temizliyor,yaz dönemine girdiğimiz bu dönemde de gayet memnun kaldım.Yalnız şunu belirtiyim asla tek başına temizleyici olarak kullanmam çünkü öyle temizlik hissi uyandırmıyor,h2o ile makyajımı çıkardıktan sonra iki kere bu gelle yıkıyorum.Kuru,normal cilde sahip olup cildini yormadan temizlemek isteyenlere tavsiye ederim,bence kış döneminde karma cilde sahip olanlarda kullanabilirler.Yalnız makyaj temizleme sütü,yada h2o gibi su kıvamlı temizleyiciler ile birlikte kullanabilirsiniz.


İçindekiler kısmını merak edenler için;

1 yorum:

  1. ben pek sevemedim bunu canım :( biraz daha kullanacağım bakalım sonra yorum yazacağım ben de. :)

    YanıtlaSil