25 Mayıs 2012 Cuma

BİTENLER :)


Maybellibe affinitone fondöten,fiyatına göre performansı iyi sayılır.
Nars sheer glow fondöten,yenisini almıştım zaten,çok memnunum.
Max factor rimel,idare eder,memnun kaldım diyebilirim.
Maybelline define alash,fiyat performans süper,bittikçe kesinlikle tekrar tekrar alırım,hatta rimele fazla para vermeyi bırakmayı düşünüyorum,aradığımı buldum,maceraya gerek yok.
Nivea makyaj temizleyici,idare eder ama tekrar almam.
Flormar far,ten rengi,fiyatına göre gayet güzeldi,hatta son aldığım nars dan daHa güzeldi.


Bebek şampuanı,fırçalarım için kullandım,eyeliner fırçamı hergün temizlediğim için büyük boy anca yetiyor,
Pamuk,beğenmedim,yapısı sert geldi,bidaha almam.
Makyaj pedleri,ehh işte,idare eder.

Yarın hava güneşli olursa ki pek sanmıyorum:(sadece umut ediyorum,mac hey sailor koleksiyonundan aldığım aydınlatıcı pudranın yazısını yapmayı düşünüyorum.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder