9 Haziran 2012 Cumartesi

YİNE ALIŞVERİŞ :)

Yine bir alışveriş postu ile karşınızdayım,ama bu sefer kozmetik adına hiçbir şey almadım,bu yüzden kutluyorum kendimi:)))

Ayakkabının böyle yüksek topuklu göründüğüne aldanmayın,çünkü acayip rahat.Hatta bunu birkaç kez görmüştüm ama bu kadar topukluyla rahat edemem diye düşündüğümden denememiştim bile neyse son gittiğimde arkadaşımın ısrarıyla denedim,rahatlığı beni çok şaşırttı.Tabi hemen aldım.



Buda önden görünüşü,rengi burada daha koyu çıkmış.


Çantam,clutch tarzı hiç çantam yoktu,bilmiyorum nekadar sıklıkta kullanırım ama değişiklik olsun diye aldım.Yandan takmak içinde askısı var ama ben elimde kullanmayı tercih ederim.


Beyaz pantolonum,markası miss poem.


Askılı body'nin rengi burada soluk çıkmış,aslında rengi tam lacivert,rengi beyaz pantolonla güzel oldu.Bununda markası miss poem.



Online eczanemden siparişim,bioxcin genesis B11 şampunanım,yanında güneş kremi testerı istemiştim,sağolsunlar göndermişler,testerı beğendim,tam boyunuda almayı düşünüyorum.Ben daha önce eczane alışverişlerimi kozmetik markalardan yapıyordum,Online eczanem ile faturadaki isimleri aynı geldi,böylece ikisininde aynı firmaya ait olduğunu öğrenmiş oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder