24 Haziran 2012 Pazar

MİNİ ALIŞVERİŞİM

Bu aralar alışveriş olarak bir durgunluk dönemine girdim sanırım.Almaya bir iki parça şey çıkıyor ama öyle wishlish oluşturacak bir listem olmuyor.Aslında aldığım şeylerde genelde çok acelesi olan şeyler olmuyor ama ben çok beklemek de istemiyorum çünkü uzun bir süre birşey almadığım zaman,ilk alışverişimde çok gerekli olmayan şeyler alıyorum hemde alışveriş olayını abartıyorum sanırım.Bunun için ufak tefek alışverişlerle bu durumu engellemeye çalışıyorum.Artık birşey alırken çok araştırıyorum,bir kenara atacağım ürünler almak istemiyorum.Bu zamana kadar sırf indirimde diye aldığım,kullanmadığım çok şey oldu,bunlar genelde drogstore ürünlerdi.Artık elimde kullanmadığım ürün istemiyorum elimdekilerin de iyi durumda olanlarını isteyen arkadaşlarıma veriyorum,yapısı kokusu değişenleri ise atıyorum.

Aldıklarıma gelince;

Beyonce heat rush kofre


İçinde 100ml parfüm,çanta boyu parfüm,duş jeli ve simli vücut nemlendiricisi var.


Eczanemizde.com'dan ilk alışverişimi yaptım.Çok merak ettiğim nemlendirici etkili peeling ile testerını kullanıp beğendiğim max photoderm +50 güneş koruyucu aldım.Yanındakilerde testerlar,tester konusunda gayet cömertler,açıkcası memnun kaldığım bir alışveriş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder