21 Mart 2012 Çarşamba

MİM :))

Pınarcım,(sparkle-icious.blogspot.com) beni mimlemiş:)Kendisine tekrar teşekkür ediyorum,geçelim sorulara...

1. Saç bakımı için ne yaparsın? Ne kullanirsin?


Benim saç tipim kuru,şampuanda tek dikkat ettiğim şey bitkisel kaynaklı bir şampuan olması,bu sefer bioxin genesis kuru-normal saçlar için olanını tercih ettim.Bir diğer ürün loreal elseve dökülmelere karşı saç serumu,bu ürün saç diplerine sıkılıyor,durulanmıyor.Maske ise dove'un koparak dökülmelere karşı yoğun bakım maskesi,bu ürünü sadece saçımın uç kısımlarına uyguluyorum.

2. Yüz ve Cilt bakımı için ne yaparsın?


Cilt tipim kuru-karma,aslında çok sorunlu bir cilt tipim yok,sivilce sorunum hiç olmadı,lekelerim yok,yalnız ten rengim açık olduğu için ve cildim ince olduğu için bir-iki yerde hafif kılcal damarım belli oluyor.Öyle dikkatli bakılmadığında belli olmuyor,ben demezsem karşımdakiler farketmiyor neyse...kışın cildim kuruya dönüyor,özellikle yanaklarım ama hiç bir zaman pul pul olacak kadar kuru olmuyor sadece nemsiz hissediyorum okadar.Yazın ise cilt tipim normalleşiyor,t bölgem parlıyor biraz.Neyse bu aralar cilt rutinim,akşamları h2o ile göz ve yüz makyajımı temizliyorum,ardından jelle temizliyorum.AR kremi sürüyorum,göz kremi olarak bioderma kullanıyorum.Sabahları ise yüzümü sadece su ile yıkıyorum ve neutrogena günlük kremi sürüyorum.

3. Dudak bakımı için neler kullanırsın?

Dudak bakımı için birşey yapmıyorum aslında sadece rujumu sürmeden önce altına lipbalm sürüyorum.Artık bitsin diye tbs lipbalmımı kullanıyorum hep,çok bereketli bir ürünmüş,hergün kullanmama ragmen çok zor azalıyor.


4. El ve ayak bakımı için ne kullanırsın?


El ve ayak bakımım için özel birşey yapmıyorum aslında,daha doğrusu vücudum için ne kullanıyorsan el ve ayaklarıma da onu kullanıyorum.Banyoda sebamed likit kullanıyorum,banyodan sonra bütün vücuduma excipial lipo kullanıyorum.Ellerimi en iyi excipial nemlendiriyor ama bu ürünü dışarı çıkarken kullanmıyorum.Sadece akşamları sürüyorum.Dışarı çıkarken nemlendirici kullanırsam netrogena kullanıyorum.

5. En son kişisel bakım ürünü olarak neler aldın?


En son bakım ürünü olarak bioderma jeli almıştım,kozmetikmarkalar.com dan,bloga eklemek için resmini çekmiştim ama buraya kısmetmiş:))

6 yorum:

  1. çok beğendim ürünlerini. :) cilt tipimiz benzermiş. atoderm jelden memnun musun? benim de denemeyi düşündüğüm jellerden.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim dofacım,atoderm jeli kullanmaya başlayalı çok kısa bir zaman oldu,şu an çok memnunum ama biraz daha kullanıyım,o zaman senın ıcın postunu hazırlarım canım.

    YanıtlaSil
  3. canım yaptığın için <3 <3
    dove maskeyi merak ettimm

    YanıtlaSil
  4. bıoxınden memnunmusnnnn? benmde saclarım dokuluyor sankı bu ara? cok mrk ettmm.bu arada blogunu yenı kesfettım..cok guzel gorunuyo hersey benımkıne de beklerım..sevgıler :)
    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. pınarcım dove maskeden memnunum,sadece saç uçlarıma sürüyorum,güzel yumuşatıyor.Kokusuda güzel:)
    zeys,bioxini bir aydır kullanıyorum,üzerinde bir ayda yüzde 27 dökülmeleri azaltıyor diyor,bu oran düzenli kullandıkça artıyormuş,6 ay sonun yüzde 86 oranında dökülmeyi azaltıyormuş.Bir aydyr kullanıyorum,dökülmemde biraz azalma oldu ama tamamen durmadı.Kokusu çok güzel,saçlarımı yumuşacık yapıyor.Ben memnun kaldım bitince devam etmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sayfanı keşfettiğime sevindim canım..
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil