26 Mart 2012 Pazartesi

MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT FUSION RİMEL


Daha önce bu rimelin siyah olanını kullanmıştım ve memnun kalmıştım.Bu fusion olanı piyasaya sonradan çıktı.Aslında rengi mor ama resimde mavimsi çıkıyor.


Fırçası false lash effectin ki gibi kalın,ikisini yanyana getirdiğimde fırçada çok büyük fark göremedim.False lash effect'tin üzerinde natural look yazıyor,bunda ise hem uzun ve dolgun kirpikler diyor.Ancak ikisi arasında etki olarak pek fark göremedim ben.Resimdede görüldüğü gibi her teli tek tek ayırmıyor,birbirine yapıştırabiliyor.Kılları çok kısa olduğu için fırçaya az ürün geliyor bu yüzden tek katta çok fazla etki göstermiyor,kurumadan kat kat sürmekte fayda var.Kirpikler kaskatı yapmıyor,akmıyor,kirpikler hem uzun hem dolgun ama aynı zamanda da doğal duruyor.Sanki siyah olan bi tık daha önde benim için.Tavsiye edermiyim,öyle aman aman bir ürün değil bence,fiyat olarak da pahalı,sıkı bir indirim yakalarsanız alınabilir ama çok da bir beklentiniz olmasın bence,piyasa da uygun fiyatlı daha iyi ürünler de var.


Gram olarak diğer rimellerden daha fazla,13.1ml fiyatı ise 49 Tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder