9 Ekim 2011 Pazar

NARS LOOSE POWDER

Bu pudrayı bir süredir her gün kullanıyorum,artık yorumlarımı yapabilirim diye düşünüyorum.Öncelikle benim cildim yağlı değil,kuruya dönük karma,tabi pudrayı deneme şansımın olduğu dönem yaz ve sonbahara giriş dönemi olduğu için cildimde kuruma problemi yoktu,fondöten uzun süre yüzümde kaldığı zaman alnım,burun ve çevrem bide çenemde parlama oluyor.Bu pudrayı kullandığım zaman,makyajım uzun sürede kalsada parlama sorunu yaşamadım,ayrıca fondötenin kalıcılığını da artırdı.Üç farklı fondöten üzerinde denedim bunlar dior nude,nars sheer glow ve maybelline affinitone.Nude ve Sheer Glow bende tek başına da kalıcılar ancak,Affinitone'ın max.3-4 saatlik kalıcılığı var.Bu pudra sayesinde fondötenimin hem kalıcığını hemde parlamasını önledim.
Özetle fondöteni sabitlemek,kalıcılığını artırmak ve gün içinde parlamayı önlemek için güzel bir pudra.Kapatıcılığı yok,toz şeklinde olduğu için yanınızda taşımaya uygun değil,dilerseniz kapaklı pudra fırçası alıp,evde fırçanızı pudranıza sürüp,dışarıda parlama olan bölgelerinize kullanabilirsiniz.Ben evde sürüp çıkıyorum,tazeleme gereği duymuyorum.Pudra fondötenin duruşunu değiştirmiyor,gayet ince bir yapısı var bence güzel bir pudra,tavsiye ederim.Bendeki snow rengi.Diğer güzel bir yanı ise gramajı çok büyük,uzun süre kullanabilirsiniz..Ürün 35 gr,fiyatı ise 80tl.

1 yorum:

  1. Ben hiç pudra kullanamıyorum, cildimi kurutuyormuş gibi geliyor bana... Ya da kendime uygun olanı henüz bulamamış olabilirim...

    YanıtlaSil