24 Ekim 2011 Pazartesi

LÜTFEN SİZDE YARDIM ELİNİ UZATIN !!!

Aslında 24 şehitimizin ardından pazartesiye kadar yazmama kararı almıştım.Ancak bu toplumsal bir mesele,ufacıkda olsa bir yardımım olacaksa,elimden geleni yaparım.Deprem bölgesine bağışlarınız için bulduğum numaraları yazmak istedim.Lütfen sizde duyarsız olmayın,sıcacık evinizde otururken en azından msj ile 5 tl lik bir yardımda bulunabilirsiniz,unutmayınki bugün Van'a yarın bize,her an sizin veya en sevdikleriniz başınada gelebilir.

KIZILAY hesaplarına; 2868 boş msj atıp 5tl bağış yapabilirsiniz.168 bağış ve iletişim hattındanda bağışlarınızı yapabilirsiniz.
AKUT hesaplarına     ;2930 a akut yazıp msj atarak 5 tl bağış yapabilirsiniz.
İHH hesaplarına         ;3072 van yazıp 5tl bağış yapabilirsiniz.
KİMSE YOKMU VAKFI;5777 ye yazıp 5tl bağış yapabilirsiniz.Ben tel bağışları yazdım ama banka hesap numaraları var,dilerseniz bu yollada bağış yapabilirsiniz.
Diğer bağış ve yardımlar için;buradaki linklerdende yardım numaralarına ulaşabilirsiniz.
-Güzelleştirbeni.com bağış ve yardım numaralarını güzel derlemiş
tık tık.
-Birde nette bu bloğu buldum
.yalnizdegilsinvan
umarım faydalı olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder