12 Eylül 2011 Pazartesi

NEUTROGENA RAHATLATICI YOĞUN BAKIM KREMİ


Eğer kuruya dönük bir cildiniz varsa ve uygun fiyatlı bir nemlendirci istiyorsanız,Neutrogena'nın yoğun bakım kremini tavsiye ederim.Hem vücut için hemde yüz için kullanabilirsiniz.Yapısını resimde de göstermeye çalıştım.Kuru ciltler için olduğunu düşünürsek gayet akışkan bir yapısı var,hani öyle yağlı,katı bir krem değil.Sürdüğünüzde anında emiliyor ve gerçekten de güzel nemlendiriyor.İlk kutumu bugün bitirdim ve yenisini de aldım.Yakında bitirdiklerim yazımda da görebilirsiniz.Bence kalite-fiyat ilişkisi yüksek olan ürünlerden,tavsiye ederim.200ml fiyatı 9tl civarı.

3 yorum:

  1. bende vücut sütünü kullanıyorum neutrogenanın memnunum,yumuşacaık yapıyor:)

    YanıtlaSil
  2. hayatımda kullandgım en güsel yapıya sahip kremdir kendisi cnm

    YanıtlaSil
  3. bende aldım çok memnunum üstelik çook uygun fiyatı 4,5 lira 200 ml :)

    YanıtlaSil