23 Eylül 2011 Cuma

NARS SHEER GLOW FONDÖTEN

Bu aralar bir nars çılgınlığıdır gidiyor:) tabi bu durumdan bende az da olsa nasibimi aldım.
Sheer glow fondötenin yapısı gayet akışkan ve ince.İsmi gibi pek sheer bir fondöten değil,kapatıcılığı ortaya yakın diyebiliriz.Ama koyu renk lekeleriniz varsa onları tamamen kapatmayabilir,sadece silikleştirir.Cilde sağlıklı ve parlak bir görüntü veriyor.İçerisinde sim falan yok,Üzerinde kuru ve normal ciltlere uygun olduğu yazıyor,bence de glow özellikli olduğu için yağlı ciltlerde hoş duracağını sanmıyorum ama yağlı ciltli olup memnun olanların olduğunu biliyorum,belki doğrudur bu durumda karar sizin:).Benim cildim kuruya dönük karma,bu fondöten cildimde herhangi bir hassasiyet,sivilce vs. sebep olmadı,ayrıca kalıcılığını da beğendim.Ürün pompasız satılıyor,dilerseniz pompasını ayrı satın alabiliyorsunuz.Benim aldığım yerde pompası satılmadığı için ben alamadım.Ürün 30ml normal satış fiyatı 87 TL.(Renginizi bulabilirseniz bu aralar harvey nicholstan indirimli alabilirsiniz.)
Bendeki rengi light 2-mont blanc,rengi bayağı açık ve hafif pembelik içeriyor.
İçinde talc ve paraben yok.
Birkaç gün sonra nars loose powder yazısı gelecek...Görüşmek üzere:)))

3 yorum:

  1. bende severek kullanıyorum ve aynı rengi kullanıyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. keske bir swatch koysaydın bende bu fondötenden almak istiyoruma ama renk sorunu var tabi
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. aslında yanağımda resmini çekmiştim ama sanırım yanlışlıkla sildim,eklerken resmi bulamadım.Kullandığımız ortak fondötenler varsa renk konusunda yardımcı olabilirim.Eğer Mac'de numaranı biliyorsan mont blanc nw 15 e denk gelir.

    YanıtlaSil