9 Şubat 2014 Pazar

BENEFIT BOO-ING KAPATICI VE BOBBİ BROWN CORRECTOR İLE KARŞILAŞTIRMASI

Herkese merhabalar,


Bugünki konuğumuz benefit boo-ing kapatıcı.Bloğumu takip edenler bilirler-bobbi brown corrector benim çok severek kullandığım favori ürünlerden,iki mi üç mü kaç kutu bitirdiğimi hatırlayamadım.En son bb correctorum bittiğinde tekrar alacaktımki sephora da dolaşırken gözüme boo-ing kapatıcı takıldı,aslında aklımda olan bir üründe değildi,kısa bir incelemenin ardından aldım,çıktım.


Yanlış hatırlamıyorsam 70 tl gibi bir fiyatı vardı,yalnız ürünün gramajının 3 gram olduğunu düşünürsek fiyatı gayet iyi,bb corrector 1.4 gr ve fiyatı aynı,böyle düşünürsek benefit iki katından bile fazla.
Ürünün yapısına gelirsek genelde bu formdaki ürünlerin sürümü biraz zordur,elde biraz ısıtmak gerekir.Ancak benefitin yapısı nispeten daha yumuşak ve sürümü kolay,bu yöndende benefit bb correctordan biraz daha önde.Kapatcılık konusunda da ikisi de çok başarılı bence,belki benefit bi tık daha önde diyebiliriz.



Bu ürünleri kullanırken dikkat edilmesi gereken şeyler var tabi özellikle göz altına uygularken yanlış uygulama göz altlarınızı olduğundan daha kırışık gösterebilir.Öncelikle kapatıcı uygulamadan önce göz altlarınızı çok  iyi nemlendirmelisiniz,ürünü çok fazla kullanmamalısınız,eğer göz altlarında kırışıklık varsa kırışık olan bölgeye ürünü direkt sürmemelisiniz.Mesela benim göz altımda bir tane çizgi var,morluk ise sadece gözümün yan tarafında(yani göz ile burun arasında kalan bölge)ben sadece kapatıcıyı buraya uyguluyorum,sürdükten sonra fırçada kalanı ise gözaltlarıma doğru sürüyorum.Daha sonra bütünlük sağlaması için aydınlatıcı uyguluyorum.Bb corrector ise benefite göre az da olsa daha az çizgilere doluyor.İkisi arasında seçim yapacak olursak gramajından dolayı benefiti tercih ederim.
İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle,hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder