26 Ocak 2014 Pazar

BENEFIT ROCKATEUR ALLIK


Herkese merhaba,bugünki konuğumuz benefit en son çıkardığı allık olan rockateur.Benefit markasının diğer ürünleri gibi Rockateur'da içinde fırçası ve aynası olan karton kutuda bizleri karşılıyor.Ancak Rockateur,diğer allıklarından biraz daha gösterişli bir kaba sahip diyebiliriz.Elimde benefitin birde hervana allığı var,onun içinden çıkan fırçaya göre bunun fırçası daha yumuşacık geldi bana.



Rengine gelecek olursak,altın ışıltılar içeren pembe-bronz bir renge sahip(biraz gül kurusu gibide diyebiliriz).Rock yazısının olduğu yer mat,çevresi ise ışıltılı.


Ben bayadır kullandığım için Rock yazısı silinmeye başladı.




Resimde tonu belli olsun diye yoğun sürülmüş hali


Daha hafif uygulanmış hali.

Yapısı yumuşacık,tozutmuyor,pigmentasyonu orta derecede,benim gibi çok açık tenliyseniz korkmadan kullanabilirsiniz,kesinlikle aldığıma çok sevindiğim bir allık oldu çünkü elimde bu renk veya benzer hiç bir allığım yoktu.Benim için farklı bir renk oldu ve severek kullanıyorum.Fiyatı:99 TL,maalesef fiyat olarak benefit ürünleri pahalı ancak bu allık uzun sürede gideceğini düşünürsek değer.
Tekrar görüşmek üzere,hoşçakalın.




3 yorum:

  1. güzelmiş rengi bende arıyordum ve kuzenimde bir dahaki inidirimde bende alacağım :)

    takibime aldım seni bende bloguma beklerim

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım rengine ^.^ Güle güle kullan canım :* Takibe almıştım seni hatta bloggerda arkadaşımsın ama sitelerde bir sorun var :/ yeniden aldım takibe ^.^
    bende beklerim bloguma http://crocusinsun.blogspot.com/

    YanıtlaSil