9 Aralık 2013 Pazartesi

MAKE UP FOREVER HD FONDÖTEN


Herkese merhaba :)

Bu fondöteni uzun zamandır kullanıyorum,ne zamandır yazısını yazmak istiyordum,yazmak bugüne kısmetmiş,bundan sonraki fondöten yazım ise rimmel wake up üzerine olacak.

Make up forever hd fondötene gelecek olursak,bu ürünü seçmemdeki ilk ve en önemli sebep kamera çekimlerinde iyi çıkmasıydı.Çünkü kendisini düğün makyajımda kullanmak için almıştım.İçerisinde spf olmaması da fotoğraf çekimleri için kendisini ideal kılıyor.
                                                     bendeki en açık rengi 110

Ambalajı ysl,guerlain gibi şaşalı,göz alıcı değil.Plastikten bir kabı var böyle olduğu içinde gayet hafif,kendinden pompası var,nars vs.gibi ekstra pompa ücreti ödemiyorsunuz.
Ciltte çok doğal duruyor,bitişi  ne parlak ne de mat,sanki kendi teninizmiş gibi çok doğal.İnce ve hafif yapısı olmasına rağmen kapatıcılığı ise orta düzeyde,kat kat uygulama yapmaya müsait olduğunda kapatıcılığını istediğiniz gibi artırabilirsiniz.Benim sorunlu bir cildim olmadığında bir  pomba bütün yüzüme yetiyor,biraz daha kapatıcılık istersem yarım pompa daha kullanıyorum.Kalıcılığı çok iyi,ben genelde üzerine nars loose powder uyguluyorum,eğer uygulamazsam t bölgemde gün sonunda biraz parlama yapabiliyor.
Uygulamaya gelirsek ben sigma f80 ile uyguluyorum.Zam geldimi bilmiyorum ama ozamanki fiyatı 85 TL'ydi.Bu arada Ankara'da oturanlar ankamall sephorada mufe yok ben Tunalıda bulabilmiştim.

1 yorum: