29 Ekim 2013 Salı

EVLENDİM GELDİM:))))

Herkese merhaba,uzun süredir burada yoktum,bu süre içinde hayatımda bazı değişiklikler oldu.Düğün hazırlıkları,balayı,yeni evime alışma süreci fln derken bloğa zaman ayıramadım.Zaten internetde evimize yeni bağlandı.Bu süre içinde fırsat buldukça sevdiğim blogları  takip ettim,yorum yazamadım ama yazılarınızdan haberdardım:)Umarım bir daha bu kadar uzun süre ayrı kalmam diyorum.Elimde yazılmayı bekleyen bir sürü yeni ürün var ,bugünden itibaren yeni yazılarla görüşmek dileğiyle hoşçakalın:)))

6 yorum:

  1. Hayırlı olsun ne derler Allah bir yastıkta kocatsın :)) mutluluklar dilerim. yeni yazılarını sabırsızlıkla beklemekteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel temennilerin için teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım=)

    YanıtlaSil
  4. vay vay süpeer,mutlu şanslı zamanlar günler sizlere hayırlı olsun canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içten dileklerin için çok teşekkür ederim canım:)

      Sil