25 Haziran 2013 Salı

LOREAL MEGA VOLUME COLLAGENE 24H RİMEL

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba,
Aslında bahsetmek istediğim bir sürü ürün birikti elimde ancak yazmaya vakit bulamıyorum.İlk olarak rimel ile başlayalım istedim.Normalde rimel alırken uzunlaştıran ve tel tel ayıran fırçalardan yana tercih yapıyordum,uzun bir aradan sonra dolgunlaştırıcı özellikte bir rimel denemeye karar verdim.Beğendim mi?Rimeli gerçekten başarılı buldum,resimde öyle kat kat uygulanmış hali yok,eğer diğer rimelleri sürdüğüm gibi kat kat sürsem gözümü açamam heralde:)çünkü fırçası çok büyük aynı zamanda kılları uzun ve fırçaya baya fazla ürün alıyor,haliyle tek katta bile yeterli dolgunluk veriyor.Maalesef gözde ağırlık yapıyor ve sürekli bilgisayar başında çalışan biri olarak bu rimeli hergün kullanmıyorum.

                                                                 Gözümdeki duruşu



Fırça yapısı



Açıkcası  rimeli beğendim,tavsiye ederim,gerçekten güzel dolgunlaştırıyor,dezavantajı ise biraz ağırlık hissi yapıyor ve kaş altına bir miktar bulaşıyor.Yindede denemeye değer bence.

Bu arada blogumu bloglavinden izlemeyi unutmayın.
Tekrar görüşmek üzere,hoşçakalın:)



6 yorum:

  1. Waaaoow !Harika bir rimelmiş bu canım gözler kirpikler on numarada 5 yıldız gözüküyor güle güle sürünmeler :}}}

    Sevgiler ''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim çok canım,çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. çok uzatmış ama ağır olduğu belli, yine de özel günler için güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım özel günler için daha kullanışlı

      Sil
  3. million lashi de çok beğendim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. milion lashda aklımda olsun bir dahaki sefere onuda denerim.

      Sil