31 Mart 2013 Pazar

INGLOT PİGMENT ( 79 )

Herkese merhaba,bugünki yazımız inglot pigment hakkında,daha önce bir yazımda kendisinden ne kadar memnun olduğumdan bahsetmiştim,yazısını yazmakda geç bile kaldım ama ancak fırsatım oldu.


Gramajı,ismi,kullanım süresi resimde görülüyor.


Ürünün kabında bu kadar şeftali-turuncu(daha baskın)göründüğüne asla aldanmayın,sürdüğünüzdeki görüntü ile kabındaki görüntünün birbiriyle alakası yok.Nasılmı?


İşte böyle,tendeki duruşu şampanya rengi gibi çok hafif şeftalilik var.


Yoğunluğunu ayarlamak size kalmış.



Buda başka bir ışıkda görünüşü,ürünü ben çok beğendim,tavsiye ederim.Kalıcığı merak edenler için orta kalıcılıkta uzun süre gözde kalırsa çizgilenme yapabilir,yağlı gözkapağım olmasa bile ben bütün farlarımı bazla sürüyorum.

2 yorum:

  1. Bende farkli bir rengini kullanıyorum oldukça memnunum. Çok özel bir günde sürülecekse altına baz yerine çok az kirpik yapıştırıcıs da uygulanabilir.

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş bu rengi tam istediğim gibi. Bu arada blogunu yeni gördüm :) banada beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil