2 Şubat 2013 Cumartesi

BOBBİ BROWN CORRECTOR

Bugün sizlere favori ürünlerimden birini tanıtacağım. Bu resmi corrector ü ilk aldığımda çekmiştim.Şimdi ortası kocaman oyuldu,tabandaki metalik kısım görünüyor.
Bendeki rengi porcelain peach.
Rengi ve yapısı belli olsun diye ürünü fazla aldım ve dağıtmadım.
Burada ise dağıtılmış hali,kapatıcılığı baya iyi,resimde belli oluyordur ama ben göz altıma bu kadar yoğun sürmüyorum,ince bir kat göz pınarımın olduğu kısımdan başlayarak sürüyorum,gözümün kuyruk tarafına fazla sürmüyorum,üzerinede aydınlatıcı özelliğı olan bir concealer sürüyorum.Bu ürünü kullanmadan önce gözaltını iyi nemlendirilmek gerekiyor(en azından benim gibi kuru gözaltlarına sahip olanlar),çünkü ürün biraz katı kıvamda olduğu için kuru gözaltlarında iyi yedirilmiyor,kalıp gibi duruyor ve kaygan olmadığı için sürerkem gözaltını biraz yıpratabiliyor..Ayrıca ürünü alırken ayarını da iyi yapmak gerekiyor,fazla kalın olursa çizgilenme yapabilir.
Sonuç olarak benim favori ürünlerim arasına girdi,tavsiye ederim.Ürün 1.4 gr 70TL.

2 yorum:

  1. Harika bir yazı olmuş buara almak istiyorum bunu ama seni bulunca tekrar sorayım dedim göz altlarım oldukça koyu işe yarar sanırım değilmi kuruluk problemim falanda yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu gözaltların varsa corrector işe yara bence üzerineden hafif ama aydınlatıcı bir concealer sürersin güzel olur bence,ben memnunum bitince tekrar alırım umarım sende memnun kalırsın.

      Sil