14 Nisan 2012 Cumartesi

BIODERMA SENSIBIO H2O

Bu aralar cilt bakım ürünlerimin yorumlarını yazacağımı söylemiştim.Bioderma sensibio göz kremini bi önceki postumda yazdım.Cilt bakım ürünlerimin hemen hepsi Bioderma olduğu için yine Biodermadan gideceğiz ve zaten çoğu kişinin de severek kullandığı sensibio h2o'dan bahsedeceğim.

Benim bu ürünü tercih etmemdeki sebeplerden bitanesi,hem göz temizliğine hemde cilt temizliğine uygun olmasıydı.İşten gelince okadar yorgun oluyorumki yüzüm için ayrı gözüm için ayrı ürün kullanmak zoruma gidiyor.Tabi bundan sonra temizleme jeli,kremler flnda olduğunu düşünürsek ürün sayısı bi hayli artıyor.Gramaj olarak ben 500 ml'liklerden alıyorum,hem yüz temizliğinde hemde göz temizliğinde kullanmama ragmen çok uzun süre gidiyor.Yapısına gelirsek hassas ciltler için uygun bir ürün,akışkanlığı su gibi,kokusu yok denebilir.Hiçmi eksisi yok derseniz tabiki var.Bikere göz makyajını çıkarmada çok iyi değil,yani hafif makyajı güzel çıkarıyor ama ağır makyajları öyle bikerede temizleyemiyor,biraz uğraştırıyor ama yinede değiştirmeyi düşünmüyorum.

İçeriğini merak edenler için;

Özellikleri ve kullanım şekli;
Fiyatına gelecek olursak genelde bir alana bir bedava kampanyası oluyor.En son fiyatı 54.90'dı.

4 yorum:

  1. bende göz temizlemesini beğenmiyorum bu ürünün, zaten hem yüz hem göz için olan ürünler göz makyajını iyi çıkarmıyorlar nuxete de böyle bir ürün var oda aynı şekilde. Ama jel öncesi yüzdeki fondoteni oldukça iyi çıkarıyor..

    YanıtlaSil
  2. aynı şekilde düşünüyorum özgecim,göz makyajını genellikle yağlı ürünler güzel çıkartıyor,hem yüz hem göz için olan ürünlerin yapısı hafif olduğundan pek iyi çıkarmıyor.

    YanıtlaSil
  3. ben bunun damacana boyutunu talep ediyorum yetkililerden en azından 5 lt lik bişi yapsınlar benim gibilere :) ya ben seviyorum göz makyajı temizlemesini fena değil bence:)

    YanıtlaSil
  4. neslihancım, damacana boyu:D çok şekersin,tabi çok amaçlı bir ürün olunca bolcada kullanılıyor.Göz makyajında genel olarak memnunum ,rimeli,farı fln güzel temizliyor ama inglot gel eyelınerı,kalemı fazla sürmüşsem çıkarmakda zorlanıyorum.

    YanıtlaSil