27 Mart 2011 Pazar

SEBAMED FACE AND BODY LİKİT TEMİZLEME JELİ

Bu ürün benim ilk temizleme jelim,sebamedi kullanmaya başladığımda liseye yeni geçmiştim.Sebamed likit,ozamandan bu yana,hep elimin altında olan bir üründür.Ürünün özelliğine gelince,üzerinde hassas cilt tipleri için yazsada,bence yağlı ciltler için uygun olan bir ürün.Çünkü uzun süreli kullanımda cildi kurutabiliyor ayrıca kışın cildimiz daha nemsiz olduğu için daha çok kurutuyor.Benim cildim kuruya dönük karma olduğu için,cildimi kurutacağından sabah akşam günlük temizleyici olarak kullanmıyorum.Arasıra ten makyajı yaptığım zamanlar,makyajımı temizlemek için kullanıyorum,üzerinede nemlendirme özelliği yoğun bir nemlendirici kullanıyorum.Yeni sivilceleriniz çıktığında veya sırtınızda sivilcelenme yaşıyorsanızda kullanabilirsiniz.Fiyatı  uygun ve gayet bereketli bir ürün.100ml sanırım 16-22tl civarlarındadır.500ml 27-37tl civarındadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder