6 Şubat 2011 Pazar

MAX FACTOR LASH EXTENSION EFFECT MASKARA(Black)





Rimellerle çok sorun yaşamayan biri olarak şunu söyleyebilirim,bu rimeli hiç mi hiç sevmedim.Fırçasının kılları çok sık olduğu gibi birde kısa olunca fırçasına hiç rimel almıyor.Tek katta kendini çok çok az belli ediyor.Bu rimeli sürdükten sonra kurumadan ancak 3-4 kat sürersem güzel oluyor yani beni çok uğraştırıyor.Aldığımda çok dolgunluk beklemiyordum zaten ama en azından daha çok uzatıp,kirpikleri daha belirginleştirebilirdi.42tl gibi bir fiyata almıştım,üzüldüm verdiğim paraya,maybelline rimeller bile bundan kat kat iyidir.Artık bunu günlük kullanıyorum ,gözümde varlığını çok hissetmiyorum,oyönden rahatım,birde kirpikleri yapıştırmıyor,tek tek ayırıyor.Bunu sürüp üzerine dolgunlaştırıcı rimel sürdüğümde güzel oluyor ayrıca çok boyamadığı için alt kirpiklerede güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder